دستگاه اکستندر وسیله ای برای کشش آلت تناسلی است. استفاده از اکستندر فواید زیادی به همراه دارد و مهمترین مزیت آن افزایش طول آلت تناسلی است. امروزه مردان به دنبال روشی سریع برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند عمل جراحی آلت در راس قرار دارد اما همه افراد توان انجام عمل جراحی را ندارند بنابراین بهترین گزینه استفاده از روش های طبیعی است در ادامه به موضوع اکستندر چه کاربردی دارد؟ می پردازیم.

فواید خرید اکستندر

درمان کشش آلت تناسلی یک نوع فیزیوتراپی است که می تواند برای درمان انحنا یا کوچک شدن آلت تناسلی که به دلیل بیماری پیرونی اتفاق می افتد، استفاده شود که باعث ایجاد نعوظ خمیده یا کوتاه می شود. این می تواند رابطه جنسی را دردناک یا دشوار کند. دیگر فواید اکستندر عبارتنداز:

اکستندر چه کاربردی دارد؟

در سال‌های اخیر نشان داده شده است که درمان کشش آلت تناسلی به افراد مبتلا به بیماری پیرونی (کجی آلت تناسلی) کمک می‌کند تا به شکل آلت تناسلی معمولی‌تر بازگردند. این درمان شامل استفاده از یک دستگاه کشش آلت تناسلی، شبیه به بریس است که آلت تناسلی را مستقیم یا در یک زاویه نگه می‌دارد نام این دستگاه اکستندر است. مقدار زمان را تنظیم کنید مهم است که به یاد داشته باشید که داشتن مقداری انحنا در آلت تناسلی کاملاً طبیعی است. اگر آلت تناسلی شما همیشه خمیده بوده یا دارای طول طبیعی بوده است، نیازی به دستگاه کشش آلت تناسلی نیست. با این حال، برای افراد مبتلا به بیماری پیرونی یا آلت تناسلی کوتاه‌تر از حد متوسط، کشش آلت تناسلی می‌تواند طول از دست رفته و انحنای ناگهانی را بازگرداند.

درمان اختلال نعوظ با اکستندر

افرادی که با بیماری پیرونی دست و پنجه نرم می کنند معمولا نعوظ در این افراد به سختی اتفاق می افتد و توانایی حفظ نعوظ از این افراد سلب می شود. بیماری پیرونی باعث می شود که بافت اسکار که به عنوان پلاک نیز شناخته می شود در زیر پوست آلت تناسلی تشکیل شود. این نواحی از بافت اسکار سفت و غیر قابل انعطاف هستند، بنابراین نمی‌توانند به همان روشی که بافت نعوظ طبیعی گسترش می‌یابد، گسترش یابند. به همین دلیل آلت تناسلی در هنگام نعوظ منحنی می شود (گاهی اوقات به سمت ناحیه پلاک ها). اگر پلاک‌ها در هر دو طرف آلت تناسلی ایجاد شوند، ممکن است فرد نعوظ کوتاه‌تری نسبت به قبل از ابتلا به بیماری پیرونی داشته باشد.

علل بیماری پیرونی به خوبی شناخته نشده است. در بیشتر موارد، هیچ آسیب شناخته شده ای به آلت تناسلی وجود ندارد که باعث ایجاد بافت اسکار شود. در عوض، تصور می‌شود که بافت اسکار ناشی از آسیب‌های کوچک و غیرقابل توجه به آلت تناسلی (میکروتروما) است. اکستندر با کششی که در بافت های آلت تناسلی ایجاد می کند از خمیده شدن آن جلوگیری می کند.

چگونه دستگاه اکستندر کار می کند؟

برای بزرگ کردن آلت تناسلی یا بقیه موارد مشکلات جنسی آقایان نظیر اختلال نعوظ و کجی آلت تناسلی کشش آلت تناسلی بهترین درمان می باشد. برای درمان از طریق کشش آلت تناسلی، از یک دستگاه کشش آلت تناسلی استفاده می شود تا آلت شل را صاف یا در یک زاویه مشخص نگه دارد. گاهی اوقات به این کشش آلت تناسلی نیز می گویند. افرادی که از اکستندر استفاده می کنند مجاز هستند روزی یکبار به مدت 30 دقیقه تا 6 ساعت استفاده کنند.

برای درمان ابتدا شما نیاز به یک دستگاه کشش دارید مارک های بسیاری از دستگاه های کششی موجود است، بنابراین بهتر است یک دستگاه معتبر را خریداری کنید. سایت راد مارت دستگاه اکستندر مگنت دار روناس طب را در اختیار شما قرار می دهد.

اکستندر چه کاربردی دارد؟
اکستندر چه کاربردی دارد؟

به طور کلی دستگاه های کششی به همین صورت عمل می کنند. یک حلقه در پایه آلت تناسلی قرار می گیرد که به دو میله مکانیکی متصل است. نوک آلت تناسلی در انتهای دیگر دستگاه کشش محکم بسته می شود. میله های اکستنشن بین این دو قطعه به فرد اجازه می دهد تا به آرامی آلت تناسلی خود را بکشد. اگر از درمان کشش آلت تناسلی برای درمان انحنای ناشی از بیماری پیرونی استفاده می‌کنید، باید آلت تناسلی خود را در جهت مخالف انحنای طبیعی آن در طول نعوظ بچرخانید. حتماً با پزشک خود در مورد جزئیات صحبت کنید.

آیا دستگاه اکستندر کاربرد دارد؟

برای مشاهده نتایج حاصل از درمان کشش آلت تناسلی با اکستندر، باید به طور مداوم از دستگاه استفاده کنید. این بدان معناست که حداقل 30 دقیقه در روز یا همان مقداری که پزشک و سازنده دستگاه توصیه می کنند، از دستگاه کشش استفاده کنید. بیشتر مطالعاتی که در مورد درمان کشش آلت تناسلی انجام شده است شامل زمان زیادی از چندین ساعت در روز تا شش ماه است.

آیا نتیجه گیری از دستگاه اکستندر امکان پذیر است؟

اکستندر چه کاربردی دارد؟ نشان داده شده است که درمان کشش آلت تناسلی به افزایش طول آلت تناسلی و کاهش انحنای آلت تناسلی کمک می کند. در اینجا نتایجی که محققان یافته اند آمده است:

در مطالعه‌ای روی 55 مرد مبتلا به بیماری پیرونی، مردان به‌مدت 6 ماه به‌مدت 4.6 ساعت در روز از دستگاه کششی استفاده کردند. آنها انحنای خود را به طور متوسط 20 درجه کاهش دادند. آنها همچنین درد خود را کاهش دادند و طول آلت تناسلی شل خود را افزایش دادند در مطالعه‌ای روی 41 مرد مبتلا به بیماری پیرونی، شرکت‌کنندگان به مدت 12 هفته روزانه از دستگاه کششی استفاده کردند. مردانی که بیش از 6 ساعت در روز از این دستگاه استفاده می کردند، به طور متوسط 38 درجه کاهش انحنای خود را مشاهده کردند. مردانی که کمتر از 4 ساعت در روز از این دستگاه استفاده می کردند، به طور متوسط 20 درجه کاهش انحنای خود را مشاهده کردند.

در تمام این مطالعات، افراد باید متعهد شوند که هر روز برای مدت طولانی از دستگاه کشش استفاده کنند تا نتایج را ببینند.مطالعات نشان می دهد افراد مبتلا به بیماری پیرونی که کشش آلت تناسلی را امتحان کرده اند، دردشان کاهش یافته و عملکرد جنسی افزایش یافته است. با این حال، درمان کشش آلت تناسلی نیاز به زمان زیادی دارد. برای مشاهده نتایج، مطالعات نشان می‌دهد که دستگاه کششی باید ساعت‌ها هر روز پوشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.