بزرگ کردن سینه و روشن کردن نوک سینه همچنان یکی از محبوب ترین عمل های جراحی زیبایی در جهان است. که در سال 2021 نسبت به سال های دیگر افزایش 35 درصدی داشته است این رقم نشان دهنده اهمیت سینه های بزرگ است. اما مهمترین سوال به غیر از عمل جراحی برای بزرگ کردن سینه چکار کنم؟ که امروز قصد داریم همه روش های ممکن بزرگ کردن سینه را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

آیا می توانید سایز سینه را افزایش دهید؟

خوب. جواب بله است. اکثر خانم ها دوست دارند اندامی عالی داشته باشند و برای این کار، هر زنی دوست دارد سینه هایی با فرم کامل داشته باشد که شما بتوانید آن را به رخ بکشید. از نظر پزشکی، جراحی به نام بزرگ کردن سینه برای افزایش سایز سینه ها انجام می شود. در این جراحی، جراح نمک و سیلیکون را زیر بافت سینه قرار می دهد تا پف کرده به نظر برسد. علاوه بر این، ممکن است عوارض جدی در ارتباط با چنین روشی وجود داشته باشد. میانگین طول عمر یک جراحی سینه 12 سال خواهد بود. شما ممکن است تمایلی به عمل جراحی نداشته باشید.

راه‌های طبیعی برای افزایش سایز سینه‌ها مانند ماساژ، ورزش‌های بزرگ‌کردن، رژیم غذایی و وکیوم سینه و قرص میریفیکا وجود دارد. این مقاله به شما بینشی در مورد برخی از بهترین راه های طبیعی و عوارض جانبی بزرگ کردن سینه می دهد.

حقایق کلی درباره سینه بانوان

برای بزرگ کردن سینه چکار کنم؟
برای بزرگ کردن سینه چکار کنم؟

جالب است که بدانید سینه چپ از سینه راست بزرگتر است و سینه ها به هنگام ورزش به عدد 8 حرکت می کنند.

اندازه سینه تقریباً 6 بار در کل زندگی یک زن تغییر می کند. این به دلیل نوع سوتینی است که پوشیده می شود.

سینه های شما تنها پس از بارداری و شیردهی بالغ می شوند.

سینه ها به طور طبیعی تا 4 سال پس از اولین قاعدگی یک زن رشد می کنند.

آیا مردان نیز ممکن است به سرطان سینه مبتلا شوند؟ بله، پیتر کریس اولین مردی بود که از سرطان سینه جان سالم به در برد.

مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را شناسایی کردند.

برای بزرگ کردن سینه چکار کنم؟

اگر به دنبال راهی برای بزرگ کردن سینه خود هستید اما تمایلی به عمل جراحی ندارید روش های خانگی بهترین گزینه هستند. شما می توانید با ماساژ، ورزش های بزرگ کردن سینه و غذاهایی که سینه های خود را بزرگتر نشان می دهند، به طور طبیعی سایز سینه خود را افزایش دهید.

1.غذاهایی مانند محصولات لبنی، میوه ها و مغزها می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا برخی از دستور العمل های سالم وجود دارد که نتایج را در یک ماه تضمین می کند.

شیر: سینه های شما به طور کامل از چربی تشکیل شده است و مصرف محصولات شیر کامل که سرشار از چربی هستند می تواند سایز سینه ها را افزایش دهد.

پاپایا: پاپایا مخلوط با شیر باعث افزایش سایز سینه می شود. با این حال، اگر باردار هستید، این میوه نباید به رژیم غذایی بارداری خود اضافه شود. دانه شنبلیله: حاوی منبع غنی از استروژن است که سینه های بزرگتر را تحریک می کند. خمیری درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه هایتان را به آرامی ماساژ دهید.دانه های رازیانه: پودر دانه رازیانه را به غذا اضافه کنید یا خمیر درست کنید و با روغن زیتون مخلوط کنید و ماساژ دهید. دانه کتان: دانه کتان را بجوید یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.آجیل: منبع غنی از چربی های تک غیراشباع است که برای ساخت بافت سینه ضروری است.سویا: سرشار از فیتواستروژن است که هورمونی است که مسئول بزرگی سینه ها است. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

بزرگ کردن سینه ها با یوگا

یوگا یک عامل شفابخش طبیعی برای هزاران درمان بوده است. بدن را با ذهن متحد می کند و به شما در مقابله با بیماری ها از درون کمک می کند. علاوه بر این، وقتی نوبت به بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌ها می‌رسد، این هنر قدیمی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا آمده است که چگونه یوگا می تواند سینه های شما را بزرگ کند. 1.شما باید روی شکم خود دراز بکشید و پای خود را مستقیماً روی زمین بپیچید و دستان خود را روی سینه خود قرار دهید. هر روز 10 بار تکرار کنید. 2.رو به سقف زانو زده و پشت خود را خم کنید تا پاهایتان را لمس کنید. 10 بار تکرار کنید. این حالت همچنین برای هضم خوب شما مفید است و چربی بازو و ران را کاهش می دهد. 3.شامل ایستادن، کشش هر دو دست به سمت عقب و قفل کردن آن و خم شدن به سمت پایین برای لمس سر تا زانو است.این یکی از بهترین تمرینات یوگا برای سینه های بزرگ است.

بزرگ کردن طبیعی سینه با ماساژ

البته ماساژ یکی از بهترین راه ها برای افزایش سایز سینه است. بنابراین از چه روغن ها یا لوسیون های طبیعی می توانید برای ماساژ سینه های خود استفاده کنید؟ این چیزی است که باید بدانید، این روغن ها شامل:

  • روغن بذر کتان
  • کرم های بزرگ کننده سینه
  • رازیانه 
  • روغن زیتون
  • روغن خراطین

برای بزرگ کردن سینه چکار کنم؟ جواب: ماساژ با روغن خراطین است. روغن خراطین برای حجم دهی اندام های بدن مورد استفاده قرار می گیرد و این روغن خاصیت جوان کنندگی و ترم بافت های بدن را دارد. ماساژ سینه با روغن خراطین معجزه می کند اما باید از اصل بود آن اطمینان حاصل کنید. ابتدا سینه ها را بشویید سپس چند قطره از روغن را کف دست ریخته و با مالش دست ها به یکدیگر روغن را گرم کنید و به صورت دوران و به داخل سینه ها را ماساژ دهید حداقل 10 دقیقه این کار را انجام دهید سپس یک پارچه نم دار را روی سینه ها قرار دهید تا روغن به خوبی به بافت پوست جذب شود. رژیم غذایی سالم نیز به شما در رسیدن به این هدف یاری می کند و لبنیات نقش موثری در بزرگ کردن سینه ها دارد غذاهای دریایی حاوی چربی سالم نظیر امگا3 نیز مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.