نحوه استفاده از دستگاه وکیوم به آسانی انجام می شود و کار با آن برای همه امکان پذیر است. برخی مطالب تبلیغاتی استفاده از وکیوم را سخت جلوه می دهند و قرص ها را تبلیغ می کنند در حالیکه تنها روش بزرگ کردن آلت تناسلی و رفع اختلال نعوظ با وکیوم مردانه امکان پذیر است و تبلیغات در حیطه قرص دروغی بیش نیست.

فواید استفاده از دستگاه وکیوم

  • افزایش طول و قطر آلت تناسلی
  • رفع اختلال نعوظ
  • درمان زودانزالی
  • رفع کجی آلت تناسلی

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

اکثر مردان بر این باورند که طول متوسط ​​آلت تناسلی در حالت نعوظ بیشتر از 15 سانتی متر است. در حالی که بر اساس تحقیقاتی که روی چندین کیس انجام شده است میانگین تقریباً 12.5 تا 13 سانتی متر است اکثر مردان آرزو می‌کنند بزرگ‌تر باشد و برخی از آنها جراحی افزایش طول آلت تناسلی را انتخاب می‌کنند. این جراحی ها توسط انجمن اورولوژی خطرناک تلقی می شوند. همچنین برخی دستگاه وکیوم را خطرناک تلقی میکنند اما به نحوه استفاده از دستگاه وکیوم بستگی دارد و هیچگونه خطری سلامتی افراد را تهدید نمی کند اکثر مردانی که به دنبال جراحی هستند، آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. مشاوره با اطلاعات واقعی در مورد اندازه آلت تناسلی ممکن است در کاهش نگرانی های اکثر مردانی که نگران داشتن آلت تناسلی کوچک هستند موثر باشد.

آیا وکیوم مردانه واقعا مفید است؟

علیرغم تمام ادعاهای معجزه آسای قرص های بزرگ کننده تنها وکیوم است که به بزرگ کردن آلت کمک می کند اما برای نتیجه گیری نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مهم است و از مهترین فواید وکیوم رفع اختلال نعوظ مردان است. در ابتدا آنها به نوعی آلت تناسلی شما را بزرگتر می کنند، اما فقط برای اندک زمانی که به شما کمک می کند نعوظ داشته باشید. عضو شما به زودی به حالت سستی که از آن آمده بازخواهد گشت. بنابراین باید طول درمان که 4 تا 6 ماه است کامل شود.

مزایای وکیوم مردانه چیست؟

پمپ ها می توانند چندین مزیت را برای افرادی که برای رسیدن به نعوظ تلاش می کنند، داشته باشند، از جمله:

  • به شما در دستیابی نعوظ کمک می کند همانطور که اشاره کردیم، رسالت اصلی وکیوم افزایش جریان خون برای دستیابی به نعوظ کامل است.
  • عوارض جانبی کمتری نسبت به داروها دارد. اگر از پمپ آلت تناسلی استفاده می کنید، در مقایسه با مصرف داروهای اختلال نعوظ خطر عوارض جانبی کمتری وجود دارد.
  • ارزان و قابل دسترس است هزینه کمتری نسبت به جراحی یا دارو برای شما دارند و می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید.
  • غیر تهاجمی است برخلاف کاشت آلت تناسلی، نیازی به برش نیست. و چه کسی جراحی را دوست دارد.

 افزایش جریان خون آلت تناسلی

داشتن نعوظ سالم و زندگی جنسی سالم همگی به جریان خون بستگی دارد. اگر می خواهید آلت تناسلی بزرگ داشته باشید باید ابتدا راه حلی برای افزایش جریان خون آلت بیابید. هنگامی که خون آزادانه به بافت آلت تناسلی شما برسد دیگر مشکلی برای بزرگ کردن و نعوظ نیست. هنگامی که جریان خون شما محدود می شود، چه به دلیل شرایط بهداشتی، عادت یا چیزی که شما خوردید یا نوشید، برای ایجاد نعوظ دشوار خواهید بود. اگر جریان خون شما بسیار محدود است، ممکن است که شما قادر به دریافت نعوظ نباشید. اقدامات لازم برای بهبود جریان خون به آلت تناسلی کیفیت رابطه جنسی شما را افزایش می دهد.

عادت های غذایی خود را برای جریان خون مطلوب تنظیم کنید غذاهایی که می خورید می تواند تاثیر قابل توجهی بر جریان خون شما داشته باشد. خوردن یک رژیم غذایی سالم که غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی است به افزایش جریان خون کمک می کند.

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم
نحوه استفاده از دستگاه وکیوم

دارچین: به نظر می رسد که دارچین سلامت قلب را بهبود بخشد. در بازبینی 2018 از داده های علمی تحقیقاتی، محققان دریافتند که سینامالدئید و اسید سینامیک، دو ترکیب اصلی ارگانیک در دارچین، می توانند اکسید نیتریک تولید کنند و تنش عروقی را کاهش دهند.

سیر: اعتقاد بر این است که سیر باعث بهبود جریان خون می شود. در یک مطالعه سه ماهه در مورد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر، محققان دریافتند که مصرف منظم سیر ممکن است عملکرد اندوتلیال را بهبود بخشد، کمک به آرامش شریان ها و افزایش جریان خون در سراسر بدن کند.ماهی: حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است. ماهی هایی که غنی از اسیدهای چرب امگا 3 مانند ماهی قزل آلا هستند، هر دو برای جریان خون و منابع عالی پروتئین مناسب هستند. در حالی که شواهدی از مزایای آنها برای سلامت کلی قلب هنوز هم نیاز به تحقیقات بیشتری دارند، اسیدهای چرب امگا 3 دارای دامنه اثبات شده از مزایای بهداشتی، از جمله کاهش فشار خون  هستند. پیاز: پیاز ها غنی از آنتی اکسیدان های فلاونوئید هستند که می توانند به افزایش شریان های خود کمک کنند و سلامت قلب و عروق خود را بهبود بخشند. در یک مطالعه 2019 در مورد افراد مرد سالم، محققان دریافتند که مصرف منظم عصاره پیاز می تواند برای بهبود سلامت قلب و عروق مفید باشد. زردچوبه: مانند فلفل قرمز، زردچوبه به افزایش جریان خون مرتبط است. محققان در یک مطالعه 2017  یک ترکیب موجود در زردچوبه در مردان سالم میانسال و مردان مسن و بعد از یائسگی، متوجه شدند که استفاده منظم جریان خون را با مقدار قابل توجهی بهبود می بخشد.

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم چگونه است؟

قبل از استفاده آلت خود را شیوه کنید تا در هنگام استفاده موی آلت به دور لوله نپیچد و اذیت شوید سپس یم واشر مناسب سایز آلت خود قرار دهید و آلت را درون استوانه قرار دهید و به آرامی با پمپ هوا را به داخل وارد کنید روزی 10 تا 15 دقیقه استفاده از وکیوم کافی است.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.