هم اکنون دستگاه وکیوم مردانه طرفداران زیادی دارد چرا که یک روش آسان برای بزرگ کردن آلت تناسلی است و از مهم ترین فاکتورهای دستگاه مکیوم که علاوه بر کیفیت بالا ارزان قیمت و در دسترس همگان است. دستگاه وکیوم برای پیشگیری از سرطان پروستات و رفع اختلال نعوظ مفید است. ادعاهای زیادی در مورد اینکه چه چیزی می تواند آلت تناسلی شما را بزرگتر کند وجود دارد. حقیقت این است که اکثر این روش ها با خطرات جدی همراه هستند یا آنطور که ادعا می کنند کار نمی کنند. بعلاوه، حدود 90 درصد از مردان دارای آلت تناسلی در محدوده متوسط 13 تا 16 سانتی متر هستند، بنابراین احتمالاً نیازی به بزرگتر کردن آلت تناسلی خود ندارید. با این حال، اگر کنجکاو هستید، در اینجا چندین روش محبوب برای بزرگتر کردن آلت تناسلی آورده شده است.

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

اکثر مردانی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند در محدوده طبیعی قرار دارند. با این حال، بسیاری از مردان نگران این هستند که چگونه آلت تناسلی بزرگتر داشته باشند. در اینجا رایج‌ترین روش‌ها یا دستگاه‌هایی است که افراد برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می‌کنند که بسیاری از آنها با خطرات شدیدی همراه هستند. برای اطلاعات بیشتر خواندن را ادامه دهید.

دستگاه مکیوم از کجا بخریم
دستگاه مکیوم از کجا بخریم

افزایش طول آلت تناسلی با عمل جراحی

با جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی، جراح رباطی را که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می‌کند، قطع می‌کند و طول آلت تناسلی را افزایش می‌دهد. آیا این روش توصیه می شود؟ به گفته ست کوهن، MD، متخصص اورولوژی در مرکز پزشکی در شهر نیویورک، که اغلب بیمارانی را می بیند که در مورد اندازه آلت تناسلی خود ابراز نگرانی می کنند و در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی می پرسند. رباط معلق آلت تناسلی را به حالت تعلیق در می آورد، درست مانند تعلیق روی یک پل. کوهن می‌گوید: اگر پایه‌های معلق روی پل را قطع کنید، پل کمتر می‌شود. “اما من واقعاً آن را توصیه نمی کنم، زیرا نعوظ شما دیگر هرگز مانند سابق نمی شود” این تحقیق دیدگاه کوهن را در مورد این جراحی‌ها تأیید می‌کند میزان رضایت بالا نیست، و بیشتر جراحان این روش‌ها را فقط در موارد نادر میکروپنیس واقعی توصیه می‌کنند این در حالیست که دستگاه مکیوم را اکثر پزشکان به بیماران توصیه می کنند.

چگونه قطر آلت تناسلی افزایش می یابد؟

برخی از ارائه دهندگان جراحی را برای افزایش دور آلت تناسلی پیشنهاد می کنند. دو رویکرد اولیه استفاده می شود. یک روش این است که چربی خود بیمار به آلت تناسلی او تزریق شود و در نتیجه دور آن افزایش یابد. این روش‌ها معمولاً توصیه نمی‌شوند، زیرا نشان داده نشده است که خیلی مؤثر هستند. روش دیگر زمانی است که ماده ای مانند آلودرم بافت استریل شده که از اجساد جمع آوری شده است مانند جلبک دریایی در یک رول سوشی زیر پوست آلت تناسلی قرار می گیرد و در نتیجه دور آن افزایش می یابد. آلودرم (AlloDerm) برای درمان سوختگی و جراحی ترمیمی تایید شده است. با استفاده از دستگاه مکیوم قطر آلت تناسلی 1.5 تا 3 سانت افزایش می یابد.

بزرگ کردن آلت تناسلی با دستگاه وکیوم

دستگاه مکیوم آلت تناسلی دستگاه های خلاء که جریان خون را به آلت تناسلی تحریک می کنند باعث افزایش طول و قطر آلت می شوند، و عملکرد اختلال نعوظ را بهبود می بخشند. طبق مطالعات هر فرد باید به مدت 6 ماه مداوم هر روز ازین دستگاه استفاده کند تا نتیجه مشخص شود. همچنین این دستگاه در رفع زودانزالی بسیار موثر است و بهتر است از روش استارت استپ برای کنترل زودانزالی استفاده کنید.

آیا با قرص میتوان آلت تناسلی را بزرگ کرد؟

به گفته کارشناسان مهم نیست چقدر تبلیغات ماهواره ای و گوگل شیرین باشد بر خلاف دستگاه مکیوم آنها آلت تناسلی را بزرگ نمی کنند هیچ مکملی وجود ندارد که اندازه آلت تناسلی شما را افزایش دهد. در بیشتر موارد مصرف انواع قرص ها برای تاخیر انزال یا اختلال نعوظ برای بدن مضر است و به مرور قدرت جنسی مردان را کاهش می دهد.

دستگاه مکیوم از کجا بخریم

یک راه آسان برای بزرگ‌تر نشان دادن آلت تناسلی‌تان ممکن است کاهش وزن باشد. در مردانی که چربی اضافی بدن دارند، چربی در ناحیه شرمگاهی می‌تواند روی آلت تناسلی بیرون بزند و ساقه آلت تناسلی را کوچک‌تر نشان دهد. موارد شدید نام این پدیده را به خود اختصاص داده است: سندرم آلت تناسلی دفن شده. برای بحث در مورد اینکه آیا کاهش وزن، بهبود رژیم غذایی یا ورزش بیشتر می تواند برای سلامت جنسی شما مفید باشد، به پزشک خود مراجعه کنید. هر سه با بهبود کیفیت نعوظ و اختلال نعوظ همراه بوده اند. در حالی که کاهش وزن مطمئناً می تواند به رفع آلت تناسلی دفن شده مرتبط با چاقی کمک کند، مهم است که بدانیم برخی از افراد مستعد چربی اضافی در اطراف ناحیه شرمگاهی هستند. در این صورت، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما ممکن است توصیه کند که آیا جراحی برای شما مناسب است. شما می توانید دستگاه وکیوم از سایت رادمارت خریداری کنید.

اصلاح کردن آلت تناسلی به بزرگتر نشان دادن آن کمک می کند

یک راه ساده تر برای بزرگتر نشان دادن آلت تناسلی، کوتاه کردن موهای ناحیه تناسلی است. بریدن موهای خود کمی نزدیک‌تر به قاعده آلت تناسلی می‌تواند سبب به نظر رسیدن طول بیشتری شود. به طور طبیعی، شما باید در این زمینه احتیاط کنید. چندین ریش تراش «نظافت بدن» در بازار وجود دارد. آنها شامل محافظ‌ها و ضمیمه‌هایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا نتیجه ثابت‌تری داشته باشید و از بریدگی‌های نامطلوب در یک ناحیه بسیار حساس جلوگیری کنید.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.