مدت‌هاست که از غذا برای افزایش میل جنسی استفاده می‌شود، اما آیا می‌دانستید غذاهایی وجود دارند که واقعاً می‌توانند عملکرد جنسی شما را بهبود بخشند؟ اما نیازی نیست به غذاهای عجیب و غریب از سرزمین های دور متوسل شوید. با توجه به مطالعات مختلف، این غذاهای معمولی و طبیعی به شما اطمینان می‌دهند که باعث افزایش میل جنسی شما شود. از فهرست زیر 10 مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

1.اسفناج

اسفناج سرشار از منیزیم است، ماده معدنی که التهاب رگ های خونی را کاهش می دهد و جریان خون را افزایش می دهد. تامی نلسون، روان‌درمانگر و متخصص جنسی،می‌گوید: «افزایش جریان خون، خون را به سمت اندام‌ها هدایت می‌کند، که مانند ویاگرا می‌تواند برانگیختگی را افزایش دهد و رابطه جنسی را لذت‌بخش‌تر کند». “زنان دریافتند که ارگاسم راحت تر است و مردان متوجه خواهند شد که نعوظ طبیعی تر است.”

2.شکلات تلخ

شکلات هم سطح سروتونین و هم دوپامین را در مغز افزایش می‌دهد و ما را خوشحال می‌کند و سطح استرس ما را کاهش می‌دهد. اگر منظور ما را بدانید، هر دو تقویت‌کننده میل جنسی هستند. نظریه دیگر این است که کاکائو جریان خون را از طریق شریان ها افزایش می دهد و رگ های خونی را شل می کند و خون را به تمام مناطق مناسب می فرستد. به هر دلیلی، شکلات هرگز چیز بدی نیست.

3.فلفل

هر چه گرمتر باشند بهتر است. فلفل تند سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و اندورفین را تحریک می کند، باعث عرق کردن شما، حجیم شدن لب ها و تسریع ضربان قلب می شود. این باعث می شود خون به تمام مناطق ضروری جریان یابد.

4.چای سبز

راز یک زندگی شبانه داغ تر با یک فنجان چای داغ شروع می شود. چای سبز سرشار از ترکیباتی به نام کاتچین است که نشان داده است چربی های شکم را از بین می برد و ظرفیت کبد را برای تبدیل چربی به انرژی افزایش می دهد. از چای سبز میتوان برای کاهش وزن نیز استفاده نمود . 

ما این همه ماجرا نیست: کاتچین ها همچنین میل را با افزایش جریان خون در نواحی پایین شما افزایش می دهند. بیورک می‌گوید: «کاتچین‌ها رادیکال‌های آزاد را که به رگ‌های خونی آسیب می‌زنند و ملتهب می‌کنند، از بین می‌برند و توانایی انتقال خون را افزایش می‌دهند.»او توضیح می‌دهد: «کاتچین‌ها همچنین باعث می‌شوند که سلول‌های رگ‌های خونی اکسید نیتریک را آزاد کنند، که اندازه رگ‌های خونی را افزایش می‌دهد و منجر به بهبود جریان خون می‌شود».

10 مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی
10 مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی

5.زنجبیل

زنجبیل یکی دیگر از مواد غذایی است که می تواند با کمک به جریان خون و بهبود سلامت عروق، زندگی جنسی شما را بهبود بخشد. طبق مطالعه ای در مجله بین المللی قلب و عروق، مصرف یک قاشق چای خوری از این مواد چند بار در هفته تمام چیزی است که برای بهره مندی از فواید سلامت قلب نیاز دارید. 

6.دانه کدو تنبل

لاته کدو تنبل ممکن است اول صبح در ذهن شما باشد، اما قبل از خواب، دریافت مقداری غذا از یک کدو تنبل واقعی ممکن است به طور موثرتری روحیه شما را تقویت کند. در واقع، تخمه کدو تنبل می تواند به تقویت خلق و خوی شما کمک کند. آنها یکی از بهترین منابع غذایی اسید آمینه ای به نام تریپتوفان هستند که به تولید سروتونین در مغز شما کمک می کند. داروهای ضدافسردگی به گردش سروتونین در مغز کمک می‌کنند، بنابراین اگر اکنون آنها را مصرف می‌کنید، ممکن است این ترکیب‌های کوچک کدو تنبل آن‌ها را مؤثرتر کند.

7.موز

موز یکی از منابع اصلی پتاسیم است که به مقابله با اثرات غذاهای سرشار از سدیم کمک می کند. غذاهای شور نه تنها می توانند جریان خون را در اندام تناسلی کاهش دهند، که می تواند رسیدن به ارگاسم را دشوارتر کند، بلکه می تواند شما را نفخ کند.

8.سیب زمینی

سیب زمینی چه نوع سفید و چه شیرین، منبع عالی پتاسیم است. این ماده مغذی با اثرات نفخ‌آور نمک مقابله می‌کند و گردش خون را تقویت می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند در رختخواب بهتر به نظر برسید و همچنین لذت اتاق خواب شما را افزایش می‌دهد. همچنین می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد: مطالعات سطوح پایین پتاسیم را با افسردگی مرتبط می دانند.

9.آب انار

یک مطالعه اخیر که در مجله بین المللی تحقیقات ناتوانی جنسی منتشر شد و در کلینیک مردانه در بورلی هیلز انجام شد، نشان داد که آب انار، مانند قوای جنسی، تأثیر مثبتی بر اختلال نعوظ و تمایلات جنسی مردان دارد. این ماده غذایی ویاگرا با آنتی اکسیدان هایی مرتبط است که از جریان خون حمایت می کنند. 

10.آجیل

پسته، بادام زمینی و گردو همگی حاوی اسید آمینه L-arginine هستند که یکی از بلوک های سازنده اکسید نیتریک است. گازی که به طور طبیعی وجود دارد و به مردان کمک می کند نعوظ خود را حفظ کنند. به علاوه، آجیل همچنین به کاهش سطح کلسترول کمک می کند. هرچه کلسترول کمتری در بدن شما وجود داشته باشد، گردش خون در سراسر بدن آسان‌تر می‌شود، که می‌تواند به شما کمک کند نعوظ محکم‌تری را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید. با این میان وعده های قاتل برای کاهش وزن، سخت بمانید و شکم خود را از دست بدهید.

10 مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی

رویکردهای مختلفی وجود دارد که ممکن است به طور طبیعی میل جنسی شما را افزایش دهد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر زوج متفاوت است. ممکن است کمی آزمایش لازم باشد تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگر تصمیم به انتخاب داروهای تجویزی دارید، به یاد داشته باشید که میل در هسته جنسی است. مهم است به خاطر داشته باشید که اگر مسائل عاطفی بر میل جنسی شما تأثیر بگذارد، ممکن است یک قرص کوچک مشکل را حل نکند.

افزایش میل جنسی با تغییر سبک زندگی

کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در زندگی روزمره خود انجام دهید که می تواند به شما کمک کند. این رویکردهای طبیعی عبارتنداز:

  • میوه های تقویت کننده قوای جنسی بخورید.
  • گیاهان دارویی را امتحان کنید.
  • استرس خود را کاهش دهید.
  • در روابط خود اعتماد ایجاد کنید.
  • به اندازه کافی بخواب.
  • استرس خود را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.