وکیوم مردانه چیست؟

 وکیوم مردانه، دستگاهی برای رفع مشکلات جنسی آقایان است. این دستگاه برای حجم دهی آلت تناسلی مورد استفاده قرار میگیرد اما از مزایای زیادی برخوردار است که در ادامه به آن می پردازیم. رابطه جنسی با کیفیت در زندگی زناشوئی زوجین بسیار حائز اهمیت است. داشتن آلت تناسلی بزرگ و دستیابی به نعوظ طولانی برای هر مردی مهم است. امروزه متاسفانه به دلیل تغذیه ناسالم مردان در حفظ نعوظ ناتوان هستند. دستگاه مکیوم علاوه بر افزایش طول و قطر آلت تناسلی جان تازه ای به حفظ نعوظ مردان و زودانزالی می بخشد.تفاوت وکیوم ایرانی با خارجی را آیا میدانید ؟

مزایای خرید مکیوم مردانه

اندازه طبیعی آلت تناسلی در حالت شل بین 9.5 تا 10 سانتی متر است و در حالت نعوظ به اندازه 17 تا 18 سانتی متر می رسد اگر آلت تناسلی شما از این اندازه کمتر باشد باید به دنبال راهی برای افزایش سایز آلت تناسلی بود. طبق گفته درمانگران بیشتر مردان گمان می کنند که آلت تناسلی کوچک دارند در حالی که آلت انها در سایز نرمال است. مزایا دستگاه وکیوم عبارتنداز:

  • رفع زودانزالی
  • درمان اختلال نعوظ
  • پیشگیری از سرطان پروستات
  • افزایش طول و قطر الت تناسلی
چجوری مکیوم بخریم
چجوری مکیوم بخریم

دستگاه مکیوم چگونه کار می کند؟

دستگاه وکیوم به دلیل استفاده آسان بسیار محبوب است و رضایت مصرف کنندگان را به همراه دارد. مهمترین ویژگی این محصول افزایش جریان خون در آلت تناسلی است. این دستگاه با یک سیلندر و پمپ و واشر کار می کند آلت تناسلی درون استوانه قرار می گیرد و به وسیله پمپ سبب انقباض در آلت و افزایش جریان خون می شود و با واشری که در انتها آلت قرار میگیرد از خروج خون جلوگیری می کند. روزی یکبار به مدت 10 تا 20 دقیقه استفاده از مکیوم کافیست.

آیا وکیوم مردانه از سرطان پروستات پیشگیری می کند؟

سرطان پروستات یکی از شایع ترین انواع سرطان است. بسیاری از سرطان های پروستات به کندی رشد می کنند و به غده پروستات محدود می شوند، جایی که ممکن است آسیب جدی وارد نکنند. با این حال، در حالی که برخی از انواع سرطان پروستات به کندی رشد می کنند و ممکن است به حداقل درمان یا حتی بدون درمان نیاز داشته باشند، انواع دیگر تهاجمی هستند و می توانند به سرعت پخش شوند. سرطان پروستات که زود تشخیص داده می شود، زمانی که هنوز محدود به غده پروستات است  بهترین شانس برای درمان موفقیت آمیز را دارد.

پزشکان می دانند که سرطان پروستات زمانی شروع می شود که سلول های پروستات تغییراتی در DNA خود ایجاد می کنند. DNA سلول حاوی دستورالعمل هایی است که به سلول می گوید چه کاری انجام دهد. این تغییرات به سلول‌ها می‌گوید که سریع‌تر از سلول‌های عادی رشد و تقسیم می‌شوند. سلول‌های غیرطبیعی به زندگی خود ادامه می‌دهند، زمانی که سلول‌های دیگر می‌میرند. سلول های غیرطبیعی انباشته شده، توموری را تشکیل می دهند که می تواند رشد کند و به بافت مجاور حمله کند. با گذشت زمان، برخی از سلول‌های غیرطبیعی می‌توانند جدا شده و به سایر قسمت‌های بدن گسترش یابند.

دستگاه مکیوم با ایجاد مکش در بافت آلت تناسلی از بروز غده ها جلوگیری می کنند و این محصول از نظر پزشکان یک روش عالی برای پیشگیری از سرطان پروستات است.

چه کسانی باید از دستگاه مکیوم استفاده کنند؟

وکیوم برای مردانی که دچار اختلال نعوظ و زودانزالی هستند بسیار مناسب است همچنین مردانی که به بیماری دیابت و فشار خون مبتلا هستند معمولا در رابطه جنسی با کیفیت عمل نمی کنند و زندگی زناشوئی این افراد با چالش هایی روبرو است که در کنار مصرف دارو برای کنترل بیماریهای خود با وکیوم به زندگی جنسی خود سر و سامان دهند. افرادی که از دخانیات استفاده می کنند بسیار زودتر از دیگر مردان در رختخواب از کار می افتند رگ های خونی در این افراد بسته می شود و عبور جریان خون به سختی رخ می دهد به همین دلیل خون کافی برای رسیدن به نعوظ وجود ندارد. همچنین برای افرادی که جراحی پروستات داشته اند بسیار مناسب است.

آیا وکیوم مردانه عوارض دارد؟

استفاده از مکیوم بهترین روش برای درمان ناتوانی جنسی مردان در مقایسه با دیگر روش ها نظیر قرص و عمل جراحی است. اگر به دنبال راهی برای نعوظ طبیعی هستید دست از مصرف قرص بردارید و مکیوم را جایگزین کنید. این دستگاه مجوز وزارت بهداشت را به همراه دارد و هیچگونه آسیبی به بدن وارد نمی کند.استفاده از این دستگاه برای رفع کجی آلت تناسلی استفاده میشود.

چجوری مکیوم بخریم

مهمترین چالش وکیوم خرید آن است. هزاران فروشگاه این دستگاه را در قیمت های مختلف به فروش می رسانند اما کیفیت محصولات با هم متفاوت است. سعی کنید از فروشگاههای معتبر و داروخانه خریداری کنید. سایت راد مارت بهترین نوع های وکیوم را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی به صورت آنلاین سفارش می دهید و درب منزل تحویل می گیرید.

چگونه می توان از سرطان پروستات جلوگیری کرد؟

 ابتدا قبل از پیشگیری خطرات احتمالی که سرطان پروستات را افزایش می دهد بررسی کنیم. عواملی که می توانند خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش دهند عبارتند از:

سن بالاتر: خطر ابتلا به سرطان پروستات با افزایش سن افزایش می یابد. بعد از 50 سالگی بیشتر شایع است.

نژاد: به دلایلی که هنوز مشخص نشده است، افراد سیاه پوست نسبت به سایر نژادها در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان پروستات هستند. در افراد سیاهپوست، سرطان پروستات نیز به احتمال زیاد تهاجمی یا پیشرفته است.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از خویشاوندان خونی، مانند والدین، خواهر و برادر یا فرزند، مبتلا به سرطان پروستات تشخیص داده شده باشد، ممکن است خطر شما افزایش یابد. همچنین، اگر سابقه خانوادگی ژن‌هایی دارید که خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهند یا سابقه خانوادگی بسیار قوی سرطان سینه، خطر ابتلا به سرطان پروستات ممکن است بیشتر باشد.

چاقی: احتمال ابتلا به سرطان پروستات در افرادی که چاق هستند در مقایسه با افرادی که وزن سالمی دارند بیشتر است، اگرچه مطالعات نتایج متفاوتی داشته است. در افراد چاق، سرطان به احتمال زیاد تهاجمی تر است و احتمال بازگشت آن پس از درمان اولیه بیشتر است.

سرطان پروستات با جراحی قابل درمان است اما استفاده از دستگاه مکیوم یک روش خانگی برای درمان و پیشگیری از سرطان می باشد اما ابتدا باید به پزشک مراجعه کنید. طریقه چجوری مکیوم بخریم هم در توضیحات بالا ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.