آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یکی از روش ها یا محصولات متعدد بزرگ کردن آلت تناسلی که امروزه تبلیغ می شود را امتحان کنید؟ اولین چیزی که باید بدانید این است که اکثر مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی کوچکی دارند در واقع آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. اما باید بدانید اندازه آلت بسیار مهم است و در ارگاسم زنان نقش مهمی دارد. دستگاه مکیوم مردانه یکی از روش های بزرگ کننده آلت تناسلی می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

مکیوم مردانه چیست؟

شاید در وهله اول غیر ممکن به نظر برسد اما دستگاه مکیوم برای بزرگ کردن آلت تناسلی معجزه می کند. امروزه استفاده از مکیوم بسیار رایج است و این دستگاه رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته است. مصرف قرص برای حجم دهی به آلت کار بیهوده و مضری است و تنها سبب آسیب به بدن می شود استفاده بیش از حد از قرص ها به مرور زمان موجب اختلال نعوظ می شود. بهترین گزینه برای افزایش طول آلت تناسلی مکیوم مردانه است.

خواص استفاده از دستگاه مکیوم

همانطور که گفته شد از این دستگاه وکیوم مردانه برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می شود اما این محصول صرفا به بزرگ کردن محدود نمی شود و فواید دیگر نیز دارد که عبارتنداز:

  • افزایش طول و قطر آلت تناسلی
  • رفع اختلال نعوظ
  • درمان زودانزالی
  • رفع کجی آلت تناسلی

عمل جراحی بزرگ کننده آلت تناسلی

تنها روش سریع بزرگ کردن آلت تناسلی عمل جراحی است اما با خطر عفونت، زخم و از دست دادن عملکرد همراه است. ممکن است فقط 1 سانتی متر به طول کلی آلت تناسلی شما اضافه کند. به همین دلیل باید به دنبال مطمئن ترین روش حجم دهی بود که در حال حاضر مکیوم مردانه از همه روش ها امن تر است. گاهی وزن زیاد سبب کوچکتر به نظر رسیدن آلت تناسلی می شود بهتر است رژیم غذایی به همراه ورزش داشته باشید.

مکیوم مردانه چیست
مکیوم مردانه چیست

آیا مکیوم مردانه عوارض دارد؟

از بین تبلیغاتی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی می شود تنها روش امن دستگاه وکیوم است. این دستگاه که با واشر و پمپ دستی کار می کند با مکشی که در آلت ایجاد می کند سبب باز شدن رگ های خونی و پر خون شدن آلت می کند این همان چیزیست که برای رفع اختلال نعوظ و بزرگ شدن آلت نیاز است. کار با آن آسان و فقط روزی 10 تا 15 دقیقه کافی می باشد قرمزی و تورم بعد از استفاده کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

بر خلاف داروها، مکمل ها توسط اداره غذا و دارو تنظیم نمی شوند. بنابراین شما نمی توانید کاملا مطمئن باشید که در آنها چه چیزی است یا اینکه مواد تشکیل دهنده خالص هستند. برخی از قرص های افزایش دهنده سایز ممکن است حاوی اثرات مهارکننده داشته باشند، که می تواند خطرناک باشد بنابراین مصرف قرص ها برای بزرگ کردن دروغی بیش نیست و از همه روش ها پر خطر تر می باشد و به جرئت می توان گفت مکیوم مردانه کم عارضه ترین روش ممکن برای حجم دهی آلت تناسلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.