ریشه های گیاه پیواریار میریفیکا به دلیل خواص ضد پیری و آنتی اکسیدانی در تایلند مورد توجه است. قرص میریفیکیا چجوری بخرم؟ قرص میریفیکیا چه خواصی دارد ؟ آیا قرص میریفیکیا برای بزرگ کردن سینه موثر است؟

میریفیکا چیست؟

 که منشا آن تایلند است. مردم تایلند برای قرن ها فکر می کردند که این گیاه دارای خواص ضد پیری است. یک گیاه چوبی است که در حین رشد بالا می رود. علاقه واقعی به ریشه ها است، که ساختارهای لوله ای بزرگی هستند که حاوی دانه های نشاسته زیادی هستند و در داخل سفید هستند.مکمل های میریفیکا توسط FDA برای استفاده پزشکی تایید شده اند.برای بزرگ کردن سینه بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد مغذی قرص میرفیکیا

ریشه ها حاوی فیتواستروژن هستند که ترکیبات گیاهی هستند که هورمون زنانه استروژن را تقلید می کنند. حداقل 17 فیتواستروژن شناسایی شده است که می توان آنها را به ایزوفلاونوئیدها، کومستان ها و کرومن ها طبقه بندی کرد. رایج ترین فیتواستروژن، میرو استرول در میریفیکا است. قرص میریفیکیا چجوری بخرم؟ مقدار دقیق فیتواستروژن گیاه به محل و تنوع آن بستگی دارد.محتوای فیتواستروژن به سن گیاه نیز بستگی دارد. گیاهان مسن تر دارای محتوای فیتواستروژن ثابت و قابل توجهی هستند. در یک مطالعه مشخص شد که گیاهان 3 ساله برای استفاده به عنوان مکمل بهترین هستند.همچنین، گیاهانی که در تابستان برداشت می‌شوند، محتوای فیتواستروژن بسیار بالاتری نسبت به فصل‌های بارانی و زمستانی داشتند در گیاهان پیواریار میریفیکا، فیتواستروژن ها در برگ ها، ساقه ها و ریشه ها یافت می شوند. با این حال، محتوای فیتواستروژن در ریشه بسیار بیشتر است.

مزایای مصرف قرص میریفیکیا

  • بزرگ کردن سینه بانوان
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • خواص ضدپیری
  • رفع افتادگی سینه ها
  • جوانسازی پوست

کاهش علائم یائسگی با قرص میریفیکیا

در یک کارآزمایی بالینی کوچک بر روی 5 داوطلب، مکمل خوراکی میریفیکا علائم یائسگی را کاهش داد. بیماران دوز 200 میلی گرم روزانه را به مدت 4 ماه دریافت کردند و به دنبال آن 200 میلی گرم هر 2 روز یکبار دریافت کردند. این بیماران کاهش علائم یائسگی را نشان دادند، از جمله:

  • گرگرفتگی
  • نا امیدی
  • اختلالات خواب
  • خشکی پوست
  • سطح کلسترول خون بالا
  • دوره های غایب
  • پریودهای نامنظم

در یک مطالعه روی 71 زن یائسه سالم، این زنان یک دارونما یا 20 میلی گرم، 30 میلی گرم یا 50 میلی گرم مکمل میریفیکا دریافت کردند. میریفیکا در کاهش خشکی واژن موثر بود. مطالعه دیگری روی 37 زن یائسه نشان داد که 50 میلی گرم و 100 میلی گرم  این قرص در کاهش گرگرفتگی و تعریق شبانه موثر است. با وجود این یافته‌های امیدوارکننده، آزمایش‌های بالینی در مقیاس بزرگ برای تأیید اثربخشی و ایمنی این گیاه برای علائم یائسگی مورد نیاز است.

قرص میریفیکیا چجوری بخرم؟

برای خرید قرص کافیست به داروخانه ها مراجعه کنید و یا از سایت های آنلاین پزشکی نظیر رادمارت خریداری کنید. خوشبختانه این قرص کاملا گیاهی بوده و هیچگونه اثر شیمیایی در این قرص یافت نمی شود و برای سلامتی بدن مضر نیست. طبقه گفته مصرف کنندگان بعد از مصرف این قرص هیچگونه عوارضی را مشاهده نکردند و بعد از کامل شدن طول درمان تغییراتی را بر روی سینه های خود مشاهده کردند.

سلامت قلب و استخوان با میریفیکا

قرص میریفیکیا چجوری بخرم؟
قرص میریفیکیا چجوری بخرم؟

شواهد محدودی از استفاده از میریفیکا برای سلامت استخوان در انسان پشتیبانی می کند. ما تنها یک کارآزمایی بالینی از 71 زن یائسه را شناسایی کردیم. در این مطالعه، 24 هفته مکمل میریفیکا ساختار استخوان را بهبود بخشید. فرض بر این است که فیتواستروژن‌های موجود در گیاه باعث کند شدن زوال استخوان می‌شوند. در موش‌ها، مصرف میریفیکا با وعده‌های غذایی از پوکی استخوان، افزایش استخوان‌سازی و کاهش تحلیل و زوال استخوان جلوگیری می‌کند. تحقیقات تکمیلی مورد نیاز است.

بر اساس برخی نظریه ها، زنان یائسه توانایی پردازش چربی ها را کاهش می دهند. این می تواند منجر به رسوب چربی در شریان ها و سیاهرگ ها شود که خطر بیماری قلبی را افزایش می دهد. در یک مطالعه روی 19 زن یائسه، مصرف خوراکی پودر میریفیکا عملکرد قلب را بهبود بخشید. پس از 2 ماه درمان، زنان توانایی بهتری در پردازش چربی‌ها و بهبود عملکرد قلب داشتند. در خرگوش ها، عملکرد قلب را بهبود بخشید و خطر بیماری قلبی را کاهش داد.

آیا قرص میریفیکیا عوارض دارد؟

 بیشتر به صورت خوراکی و معمولاً به شکل قرص مصرف می شود. به طور سنتی، قرص ها از پودر ریشه ریز آسیاب شده ساخته می شوند، اما برخی از مارک های تجاری از عصاره ریشه استفاده می کنند. اکثر مطالعات روی انسان از دوزهای 20 میلی گرم، 30 میلی گرم یا 50 میلی گرم در روز استفاده کردند. قبل از ایجاد دوز ایمن و مؤثر، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. اثرات جانبی مطالعات انسانی اثرات سمی را گزارش نکردند. با این حال، داده های ایمنی مناسب وجود ندارد. در موش ها وقتی مکمل به صورت پودر به آنها داده شد، اثرات سمی نداشت. هنگامی که با دوز متناسب با دوز مصرف شده توسط انسان درمان شد، هیچ ناهنجاری یافت نشد.

بزرگ کردن سینه با قرص میریفیکیا

سینه بانوان از بافت و چربی به وجود آمده است برای حجم دهی سینه کافیست این بافت و چربی تحریک شود دقیقا با مصرف قرص میریفیکا سینه تحریک می شود و افزایش سایز رخ می دهد. برای نتیجه گیری بهتر به همراه مواد غذایی کلسیم دار مصرف شود بهتر است. ورزش های بزرگ کردن سینه و ماساژ سینه با روغن خراطین بسیار موثر است و اگر ازین دستورالعمل ها پیروی کنید قطعا بزرگ شدن سینه های خود را مشاهده می کنید. قرص میریفیکیا چجوری بخرم؟ برای دریافت قرص با خیال راحت به سایت رادمارت سفارش دهید و بسته را به صورت محرمانه درب منزل با ارسال رایگان تحویل بگیرید.بهتر است اینگونه مکمل هارا از دیجیکالا تهیه کنیم به این دلیل که حداقل بازرسی اولیه از محصول میشود و اگر مشکلی داشته باشد ارسال نمیگردد . همچنین ديجي كالا فروش الات تناسلی مردانه در تهران نیز زیاد میتواند به شما کمک کند.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.