جاذبه زیبایی اندام خانوم ها به دو عضو سینه و باسن آنها باز می گردد به همین دلیل هر بانویی خواستار سینه و باسن برجسته ای است. روش های متعددی برای حجم دهی سینه ها نظیر پروتز وجود دارد اما امروزه قرص میریفیکا برای بزرگ کردن سینه ها توجه ها را به خود جلب کرده است حال می خواهیم بررسی کنیم که عوارض قرص میریفیکا چیه؟ اندازه سینه بر اساس ژنتیک هر فرد تعیین می شود و مانند قد و رنگ چشم در هر فرد متفاوت است و بعضی زنان به صورت ژنتیکی سینه هایی کوچک دارند و چاقی و لاغری افراد در اندازه سینه هیچ دخالتی ندارد.

نکته بسیار مهم در خرید قرص میریفیکا است که باید بسیار دقت داشته باشیم که صرفا از داروخانه تهیه شود.

تئوری های زیادی درباره سینه ها وجود دارد که جالب است بدانید یکی از آنها غیر قرینگی سینه چپ و راست است. آیا میدانستید سینه سمت راست از سینه سمت چپ کوچکتر است؟ بله هیچ دو سینه در بدن هیچ زنی به یک اندازه و شبیه به یکدیگر نیستند. مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را که 3500 سال پیش بر روی پاپیروس ثبت شده بود را شناسایی کردند. اندازه سینه فقط در دوران شیردهی و بارداری تغییر می کند و بالغ می شود اما پس از طی شدن این دوران به همان اندازه سابق و حتی کمی افتاده تر باز می گردند.

علل کوچک بودن سینه ها

سینه هیچ دو شخصی شبیه به یکدیگر نیست بنابراین دو جوانه سینه وجود دارد که در همان ابتدای بلوغ شروع به رشد می کنند. گاهی اوقات یکی سریعتر از دیگری رشد می کند به دلایلی که ما به طور خاص درک نمی کنیم. گاهی اوقات، زنانی وجود دارند، و این بسیار نادر است که در آن یک جوانه سینه اصلاً رشد نکند. این طبیعی نیست. هیچ اشکالی ندارد اندازه و شکل سینه هایی متمایز داشته باشید تنها چیزی که طبیعی نیست درد و حساسیت بالا است. عوارض قرص میریفیکا چیه؟ چندین عامل هست که شکل و اندازه سینه شما را تعیین می کند اما ژنتیک از دیگر عوامل پر رنگ تر است و حرف اول را می زند دیگر عوامل عبارتنداز:

  • سن: بعد از گذر ار دوران بلوغ و رشد سینه ها هر چه سن بالاتر می رود سینه آویزان می شود< این یک امر طبیعی است و در همه زنان رخ می دهد بنابراین با گذشت زمان سینه ها دچار افتادگی و کوچکتر به نظر می رسند.
  • وزن: سینه از بافت و چربی تشکیل شده است ممکن است با کم و زیاد شدن وزن متوجه تغییراتی در سینه های خود شوید.
  • بارداری و شیردهی: اوج تغییرات در سینه ها در دوران بارداری و شیردهی اتفاق می افتد در این زمان نحوه توزیع چربی و بافت کاملا تغییر می کند و سینه ها متورم می شود.

قرص میریفیکا چه فوایدی دارد؟

بهره گیری از قرص های شیمیایی برای بزرگ کردن سینه و باسن تنها سبب آسیب به بدن می شود و برای سلامتی کلی افراد مضر است. قرص میریفیکا تنها مکمل بزرگ کننده سینه و باسن است که کاملا طبیعی و از ریشه گیاه میریفیکا در تایلند تهیه شده است. این قرص با تحریک توده چربی در سینه زنان سبب بزرگ شدن آنها می شود و امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و جایگزین عمل های جراحی پر خطر شده است. دیگر فواید قرص میریفیکا عبارتنداز:

  • بزرگ کردن باسن
  • رفع خشکی واژن
  • جوانسازی پوست
  • پیشگیری از پوکی استخوان

عوارض قرص میریفیکا چیه؟

همانطور که گفته شده قرص میریفیکا کاملا گیاهی و بدون عوارض است. اگر از کوچک بودن و افتادگی سینه های خود ناراضی هستید و از عمل های جراحی واهمه دارید بهترین روش مصرف قرص میریفیکا می باشد چرا که سلامتی بدن را نشانه نمیگیرد و فقط به بزرگ کردن سینه ها کمک می کند.

برای بزرگ کردن سینه ها چه غذایی بخوریم؟

در کنار مصرف قرص میریفیکا داشتن یک رژیم غذایی سرشار از مواد لبنی، آجیل ، میوه و سبزیجات به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک می کند. در اینجا برخی مواد غذایی که سبب حجیم کردن سینه ها می شود آورده شده است.

عوارض قرص میرفیکا چیه؟
عوارض قرص میرفیکا چیه؟

سویا: سویا مواد غذایی گیاهی است که در بین افراد گیاهخوار بسیار محبوب است و سرشار از فیتواستروژن می باشد هورمونی که مسئول بزرگ کردن سینه ها است همچنین از بروز سرطان جلوگیری می کند. یک ترکیب گیاهی طبیعی که از هورمون زنانه استروژن که مسئول رشد سینه است، تقلید می کند. همچنین حاوی مقدار زیادی ایزوفلاون است که با سلول‌های سرطانی و رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند که ممکن است منجر به بزرگ‌تر شدن بافت سینه شود.

دانه کتان: لیگنان های موجود در این دانه های براق و آجیلی به حفظ تعادل هورمونی کمک می کند. شناخته شده است که رشد بافت سینه را افزایش می دهد و به رشد سینه شما کمک می کند. افزودن یک قاشق غذاخوری بذر کتان به ماست‌ها، غلات یا اسموتی‌های صبحگاهی می‌تواند چرخشی سالم، آجیلی و برشته به آن‌ها بدهد.

کنجد: دانه های کنجد را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا سینه ای پرتر داشته باشید. این دانه های ریز، سرشار از فیتواستروژن، سطح استروژن را در بدن شما تقویت کرده و باعث رشد بهتر سینه ها می شود. می توانید دانه های کنجد را به تنهایی یا به عنوان رویه سالاد، ماست یا اسموتی میل کنید تا غذاهایتان بسیار خوشمزه شود.

توفو: توفو یکی دیگر از غذاهای غنی از استروژن است که می توانید برای افزایش سایز سینه خود بخورید. سعی کنید این ابر غذای بسیار مغذی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید تا جایگزین گوشت شود. می توانید آن را در اسموتی ترکیب کنید، آن را با رشته فرنگی/سالاد بریزید یا حتی یک همبرگر توفو درست کنید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.